dinsdag 28 augustus 2007

Gelukkig.....

hoef ik niet alles alleen te doen hoor.
Zeker Robin heeft al heel veel meegeholpen.



Er ligt trouwens ook heel veel puin in de tuin. Stenen, ijzeren emmers, (kunnen we mooi vuur in stoken.) Ik heb nog geen idee waar alles naar toe moet.

We zullen een volgende keer maar eens een vuilstort moeten opzoeken. Want alles ingraven kan natuurlijk niet.

Wat ik geweldig vind is het oude hout en de planken op te stoken. Het ruimt lekker op en het is nog leuk om te doen ook.


Ook zal ik op school gauw eens vragen hoe ik de appelbomen moet snoeien. Dat kunnen ze me daar vast wel vertellen.....


3 opmerkingen:

Tummetje zei

Je wordt nog een ware tuinman zo!!!
Misschien kun je dingen vinden op google zelf zoeken is nl beter dan altijd te vragen. Hoor het je moeder nog zo zeggen :);)

Effe Uppen zei

Dat heet zeker een spiegel voorhouden he? Maar het is wel een feit. :)

Smitsky zei

Dat fikkie stoken is hier ook altijd een waar feest.

En het ruimt idd. zo lekker op :)