zondag 23 maart 2008

Een trap....

Wow, wat was het afgelopen zaterdag mooi weer.

Niks in het huis aan de gang. We hebben een mooi begin voor de trap gemaakt naar het tweede terras toe en alvast wat planten geplant.



Ik had in een blad een heel leuk idee voor een trap gezien. Die gaan we hier maken.

Eerst met hout en palen, daarna en dat komt pas een volgende keer, de treden beleggen met stenen.


Links en rechts allemaal mooie planten. Aan de linker kant komen er gele en groene planten, rechts paarse en ook groen. Volgens mij gaat dat heel erg mooi worden.

Het begin is er in ieder geval. Ik moet wel eerlijk zeggen dat superzwaar werk was en ik ook helemaal bekaf was daarna.

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Zooo, wat mooooi! Kan me wel voorstellen dat dit heel zwaar is. Maar je hebt het toch wel mooi voor elkaar gekregen!

The world according to El zei

Jullie lopen in shirt en wij in een wintertrui terwijl we naar de sneeuw kijken, tja, verschil moet er zijn. Maar terwijl ik in bed lag te lezen, hebben jullie keihard gewerkt. Prachtig hoor die trap, kan niet wachten om hem helemaal af te zien.

Simone zei

leuk die trap!

de tuin komt helemaal goed met jouw plannen!

Zie uit naar de volgende update.